Σελίδες

15/4/12

Τι μάθαμε σήμερα...

Πάσχα 2012

Κλασσικά εικονογραφημένα με έκτακτο παράρτημα!

Ημέρα με καταιγιστική ροή πληροφοριών και γεγονότων...

Έχουμε και (κ)λέμε:



  • Ευχαριστώ τις ουράνιες δυνάμεις καθώς και τις συμπαντικές και μη επιρροές για την τωρινή μου κατάσταση. Με τόση μιζέρια και γκαντεμοδυναμική που επικρατεί στον κόσμο γύρω μου, εγώ θεωρούμαι προνομιούχος και ευεργηθέντας (ας μην είμαι και αχάριστος, μπορώ και κολυμπάω ακόμα στα σκατά μου).
  • Όλοι μας ανεβαίνουμε το Γολγοθά μας. Κάποιοι μαζί με το Γολγοθά φορτώνονται και απανωτές κατραπακιές.
  • Όλοι μας αποφεύγουμε συστηματικά να μοιραστούμε καταστάσεις που μας ταλαιπωρούν.
  • Όσο κι αν θέλουμε το καλό των ανθρώπων δίπλα μας, πολλές φορές τους πιέζουμε προσπαθώντας να τους επιβάλουμε τα θέλω μας.
  •  Κάποιοι ακόμα κρύβονται και τρέμουν την παντόφλα και τον πλάστη.
  • Κάποιοι δεν θέλουν να παραδεχτούν καταστάσεις.
  • Κάποιο μένουν άφωνοι και έκπληκτοι βλέποντας δυο παλιούς φίλους να πίνουν καφέ μαζί.
  • Δεν κατανοούμε πλήρως την ψυχοσύνθεση και τις υποχρεώσεις των φίλων μας.
  • Οι "Κυανόκρανοι" κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
  • Όταν ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη, πρέπει να περιμένεις και το κοπάνημα από αυτή.
  •  Κάποιες από τις παρέες των φίλων μας ΔΕΝ τις θεωρούμε πρέπουσες, γιατί τους βγάζουν τον κακό τους εαυτό.
  • Κάποιοι χάνουν την αυτοεκτίμησή τους με τις επιλογές τους, πόσο δε την εκτίμηση των άλλων.
  • Ακόμη μία σειρά από απολογίες ζητήθηκε.... πουτάνα τα κάνω μόνος μου έτσι κι αλλιώς όταν το αποφασίσω... μέχρι τότε απλά ζητάω λίγο συγοντάρισμα στο παραμύθι.
  • Στο ζάκι και στο μεθυσμένο πουλάς παραμύθια και χαρούμενες εικόνες χωρίς ερωτηματικά, μέχρι να ξενερώσουν. Στο θύμα που τους μάζεψε τα χώνεις πριβέ.
  • Όταν ξεκινά το πρήξιμο, ο καθένας για τον κώλο του και όλοι στ' αρχίδια τους.
  • Ψυχολόγο και ψυχίατρο άμεσα μπας και σωθεί από την ουτοπία.
  • Ψυχολόγο σύντομα μπας και σωθούν από την αεργία.
  • Μείον ένα δάχτυλο και χαρακιά βαθιά στον καρπό, προμηνύουν πρόβλημα χοντρό.
  • Εγώ είμαι ο Κύρης, εσύ είσαι κακομοίρης.... Που πας ρε Καραμήτρο; 
  • Σε ηλίθιες και άστοχες διατυπώσεις και δικαιολογίες, απαντάς με αντίστοιχα ηλίθιες διατυπώσεις και δηλώσεις.
  • Θα πάω για πουρνάρια... το έχω στανταράκι.
  • Τρία πουλάκια κάθονταν και ούτε κουτσουλούσαν.
  • Τις εποχές των "Κλασσικών Εικονογραφημένων" να ακολουθώ ευλαβικά το σχέδιο 'Β ή 'Γ .
To Do (doudou)*
  1. Legacy on ice με memo προς το χρήστη (200+ Euro).
  2. Προληπτική προετοιμασία σεναρίων ύστατης λύσης, πριν την άφιξη της  ημέρας της Μεγάλης Μαλακίας. (άγνωστο το κόστος για το τελικό αποτέλεσμα, λέω κανά 200άρι Euro και βλέπουμε)
  3. Να ξεδιπλώσω την τρέλα και την παράνοιά μου ρίχνοντας όσο περισσότερο μπορώ τις άμυνές μου (ε ρε κούνια που σας κούναγε έστω και το πετύχω) (ότι φάω, ότι πιω και ότι κεράσω στα κωλόμπαρα και άμα μείνει φράγκο ΓΡΑΨΕ μου)
  4. Να βρω έδρα. (catch the egg and cut its hair)
  5. Να κονιορτοποιήσω την παλιά έδρα ή να συνεργαστώ με γανωματή. (ανεκτίμητο και υπέρτατο!!!τότε η δήλωση θα είναι μία: ΤΟ 'ΠΕ ΚΑΙ ΤΟ 'ΚΑΝΕ...ΤΑ ΓΑΜΗΣΕ ΟΛΑ!!!)
* Για να κάνω τα παραπάνω χρειάζομαι και αρκετά γκαφρά, άρα @@

    Δεν υπάρχουν σχόλια: