Σελίδες

28/3/12

Παίζουμε...;;;

Παίζουμε ή τον παίζουμε;

Τώρα τελευταία έχει γίνει της μόδας να μας ξεχνάνε και να κοιτάνε την πάρτη τους, ασχέτως εάν ψάχνουμε από κάπου να πιαστούμε, από κάπου να πάρουμε μια ανάσα για να συνεχίσουμε το κολύμπι στα σκατά.

Εμείς τους έχουμε συμπαρασταθεί, στο παρελθόν, φάγαμε και κολυμπήσαμε στα σκατά τους, ασχέτως αν πνιγόμασταν στο δικό μας λάκκο με σκατά. Τώρα που ήρθε η σειρά τους να λερωθούν λίγο τραβώντας μας από τα δικά μας σκατά, προτιμούν τον εύκολο δρόμο του κόβω πέρα και σε γράφω στ' αρχίδια/μουνί μου, γιατί έχω από μόνος(η) μου τα δικά μου ψυχολογικά (που μου έλυνες ως καλός μαλάκας τόσο καιρό και θα συνεχίσεις να μου τα λύνεις μιας και θα σε εκμεταλλευτώ για όσο καιρό το επιθυμώ)!!!

Να θυμάστε... στην κρεμάλα σημαντικό ρόλο παίζουν το σχοινί, ο κόμπος και ο δήμιος για ένα γρήγορο ανώδυνο θάνατο. Διαφορετικά θα σπαρταράτε σαν το ψάρι έξω από το νερό.

Η επιλογή δική σας!!!

Τέλος να γνωρίζετε το εξής...:

Το ΑΝΤΙΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΛΕΩ! Φεύγω και ΔΕΝ ξαναγυρίζω . + -

Δεν υπάρχουν σχόλια: